KIR ZİNCİRLERİNİ

Kır Zincirlerini


Kır zincirlerini bu kez,
Fazla cesur olmasan da olur.

Anı yaşa,
Sonuç hüsran olsa ne olur.


Yağmuru hisset bu defa,
Sırılsıklam kalsan da olur.

Çek soluğunu ta ciğerlerine,
Son nefesin olsa ne olur.

Git bu defa,
Geri dönüşlerin olmasa da olur.

Sev bir kere,
Sevilmesen ne olur.

Söyle bu kez,
İşitmesen de olur.

Gül sen,
Sonra ağlasan ne olur,

Kır zincirlerini bu kez,
Bir defa düşsen de olur...

                                       Büşra GÜRBÜZ

(Kır zincirlerini hepimize yazıldı bu şiir.Sanki zincirlerin acıtmadı mı bu kadar seni.Hakkın değil mi hesapsızca dağıtıp gülüşlerini sınırsızca mutlu olmak.En iyisi mi kır sen zincirlerini...)

Yorumlar

  1. sus bir kere susmasan da olur ..Olur mu olmaz hadi kır bu kez bedenini saran zincirlerini ..Yüreğine sağlık ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorum için çok teşekkür ediyorum çok mutlu oldum 😊

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Evet fazla uğraşmadan kıralım gitsin :):)

      Sil
  3. evet evet kıralım gitsin şu zincirleri..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıralım gitsin :))) insan özgür olmalı...

      Sil
  4. dün yok yarın yok bugün var. bugün kıralım o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone güzel insan evet yaşadığımız bugün var sadece bugün kıralım zincirleri :)))

      Sil
  5. Umarım kırılmamakta inat etmezler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bazı halkalarda sorun çıkabilir:)))

      Sil
  6. Seni takip ediyorum ama kontrol paneline bütün yayınlar düşmediği için paylaşımını görmemişim canım. Şiirini çok sevdim. Hele bu zamanın insanında daha çok zincir var. Birinden kurtulsa diğerine yakalanıyor. Ne diyelim inşallah kırarır zincirlerimizi :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim çok mutlu oluyorum bu yorumlarla umut oluyor bana...:)))

      Sil
  7. Kıralım o zaman arkadaşım ☺ yüreğine kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can arkadaşım kıralım ya. Hem de birlikte 😉

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Kpss sınavına hazırlanıyordum bu yüzden bloga vakit ayıramadım. İnşallah yarından sonra devam...

      Sil
  9. Tatlı bloğunu takibe aldım artık burdayım 😊 banada beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hoş geldin ben de ziyaret edeceğim bloğunu...:))

      Sil

Yorum Gönder

Gönüldaşların Kalbine Daha Fazla Dokunanlar

Gökyüzü'nün Çocukları

Ben De Giderim

Her Deli Yazmaz Ama Her Yazar Delidir

#Mim Hayaller hayaller!

Bazı Biletler Can Kenarı Olur (Yolculuk Anıları 4)

Sosyal Medya Kabadayıları, Klavye Delikanlıları (!)